رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

۲۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تصفیه بیولوژیکی ( زیستی ) به منظور کاهش هر چه بیشتر مواد آلی فاضلاب با پس آب مخصوصاً آن قسمت از این مواد که بصورت خیلی ریزوکلوئیدی هستند و تشکیل دهنده درصد عمده ای از آلودگی های فاضلاب و پس آب می باشند،انجام گیرد
دسته بندی برنامه ریزی شهری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 438 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت تصفیه بیولوژیکی فاضلابها و پسابهای صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

1- ملاک های میزان آلودگی پساب ها و فاضلاب ها

مهم ترین ملاک هایی که از روی آن ها میتوان به میزان آلودگی پساب ها و فاضلاب ها پی برد ، عبارتند از

الف) BOD ( اکسیژن مورد نیاز زیست شیمیایی

ب)COD ( اکسیژن مورد نیاز شیمیایی )

2- میکروبیولوژی فاضلاب :

تصفیه بیولوژیکی ( زیستی ) به منظور کاهش هر چه بیشتر مواد آلی فاضلاب با پس آب مخصوصاً آن قسمت از این مواد که بصورت خیلی ریزوکلوئیدی هستند و تشکیل دهنده درصد عمده ای از آلودگی های فاضلاب و پس آب می باشند،انجام گیرد.

باکتریها مانند هرموجود زنده دیگر برای ادامه حیات و تکثیر به اکسیژن و مواد غذائی نیاز دارند .

منابع مهم فعالیتهای حیاتی میکروارگانیسم ها

n n

دو منبع مهمی که میکروارگانیسمها از آن کربن لازم برای فعالیتهای حیاتی خود را تامین میکنند،گازکربنیک،هوا و مواد آلی هستند.اگر ارگانیسمی کربن لازم را فقط از هوا تامین کند (AUTOTROPHIC) نامیده میشود و اگر کربن مورد نیاز از مواد آلی بدست آید،بنام(HETROTROPHIC) نامگذاری شده است.

n

اگر این انرژی از فعل وانفعالات اکسیدی احیایی تامین شود ارگانیسم راAUTOTROTROPHIC CHEMYOSENTETIC گویند.

چون علاوه بر مواد آلی برای تکثیر و ساخت سلولهای جدید مقداری انرژی مورد نیاز خواهد بود،چنانچه انرژی مورد بحث از خورشید بدست آید،میکروارگانیسم را AUTOTROTROPHIC PHOTPSENTETIC میگویند.


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
مجموعه ای از استانداردهای حسابداری، بیانیه ها، تفسیرها، قوانین و مقرراتی که شرکت ها در گزارشگری مالی رعایت می کنند
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 786 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
پاورپوینت تدوین سیاست های حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

تعریف خط مشهای حسابداری. ü مقایسه دیدگاههای موافق و مخالف در تدوین مقررات برای خط مشهای حسابداری . üشرح اثر خط مشهای حسابداری بر استفاده کنندگان مختلف گزارش های مالی. تفسیر دیدگاههای موافق در مورد نقش مناسب دولت در تدوین استانداردهای حسابداری. üمقایسه مقررات حسابداری در ایالات متحده آمریکا با مقررات موجود در سایر کشورها.

مجموعه ای از استانداردهای حسابداری، بیانیه ها، تفسیرها، قوانین و مقرراتی که شرکت ها در گزارشگری مالی رعایت می کنند.

روش های به کارگیری اصولی را که مدیریت واحد تجاری با توجه به شرایط وبا هدف ارائه گزارشهای مربوط به وضعیت مالی، تغییر در وضعیت مالی و نتیجه عملیات، طبق اصول پذیرفته شده حسابداری، مناسب می داند و بر همین اساس صورت های مالی تهیه و گزارش می شوند.

برخی از شرکت های خاص با توجه به گزینه های پیشروی خود برخی از خط مش ها را به اجرا در می آورند.

برخی دیگر از خط مش ها به وسیله دولت یا سازمان های خصوصی که اختیار و قدرت اعمال این نوع خط مش ها را دارند تدوین می شوند.

مقرراتی را که نهاد های دولتی و نهاد های خصوصی معتبر تدوین می نمایند، در مجموع خط مش های حسابداری را تشکیل می دهند.

پرسش های اصلی:

vچه کسی باید خط مشهای حسابداری را تدوین کند؟ vخط مش های حسابداری را چگونه باید تدوین کرد؟


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
تجزیه تحلیل حرکت یک ضرب وزنه برداری
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 13545 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت تجزیه تحلیل حرکت یک ضرب وزنه برداری

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
مشتقات این گروه از هتروسیکل ها ، ترکیبات آروماتیک پایداری می باشند بسیاری از انها به صورت تجاری در تهیه محصولات تجاری ، افت کش ها و مواد رنگی به کار می روند برای مثال می توان به نمک پیرازولیوم ،9، (دیفن زوکات) که یک علف کش است ، راکسیل ،10، که قارچ کش است وبرای محافظت گیاهان به کار می رود
دسته بندی مهندسی شیمی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3489 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
پاورپوینت پیرازول ها، تری آزول ها و تترازول ها

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

مقدمه : مشتقات این گروه از هتروسیکل ها ، ترکیبات آروماتیک پایداری می باشند. بسیاری از انها به صورت تجاری در تهیه محصولات تجاری ، افت کش ها و مواد رنگی به کار می روند .برای مثال می توان به نمک پیرازولیوم ،9، (دیفن زوکات) که یک علف کش است ، راکسیل ،10، که قارچ کش است وبرای محافظت گیاهان به کار می رود ، فنیل بوتازون ،11، که یک عامل ضد التهاب است و فلوکونازول ،12، که برای درمان عفونت های قارچی به کار می رود ، اشاره کرد . مشتقات 1 و2 و3- تری آزول به عنوان درخشان کننده نوری به کار می روند . تترازول ها در تحقیقات شیمی دارویی از اهمیت بسزاریی برخوردارند ، زیرا تترازول های بدون استخلاف روی نیتروژن را می توان به عنوان آنالوگ های اسیدهای کربوکسیلیک درنظر گرفت چون میزان pka آنها قابل مقایسه بوده مسطح هستند و سیستم های غیر مستقر آنها تقریبا دارای همان فواصل لازم می باشند . آنالوگهای اسید های آمینه و بسیاری از اسید های کربوکسیلیک طبیعی به کمک قرار دادن حلقه تترازول و به جای گروه کربوکسیل سنتز شده اند . مطالعات تفضیلی در مورد شیمی پیرازول ها ، 1 و 2 و 3- تری آزول ها و تترازول ها در دسترس می باشند .

این هتروسیکل ها را می توان به دو روش حلقوی شدن و حلقه زایی سنتز کرد . مثال های متعددی در فصل 4 ارائه شده است . عمومی ترین روش برای تولید پیرازول ها واکنش ترکیبات 1 و 3- دی کربونیل یا ترکیبات مشابه (مانند انول استرها) با هیدرازین هاست . یک مثال ساده ، سنتر 3 و5- دی متیل پیرازول ، 13، از پنتان -2 و 4- دی اون و هیدرازین (شکل8-10) است . ضعف و ایراد این روش این است که ترکیبات کربونیل ناقرینه یا مشتقات انها ، اغلب ترکیبی از ایزومرهای پیرازول ها را تولید می کنند . یک روش مناسب برای تولید تعدادی از پیرازول های بدون استخلاف روی نیتروژن به کمک واکنش هیدرازیدها (nr یا X=SR) XCSNHNH2 با آلفا – هالوکتون ها فراهم می شود. این واکنش تیادیازین های ، 14، را به عنوان حدواسط تولید می کند که به صورت خودبه خود یا در اثر واکنش با اسیدها، گوگرد را بیرون انداخته و با بازده مناسب پیرازول ها را تولید می کنند.

پیرازول ها را از طریق حلقوی کردن هیدرازونهای استیلنی از طریق الکتروحلقوی کردن ترکیبات دی آزوی غیر اشباع و از طریق واکنش های 1و3- دوقطبی ترکیبات دی آزو و نیترل ایمیدها نیز می توان تهیه کرد . روشهای بسیاری برای سنتر 1و2و4- تری ازول هادر دسترس می باشند که مهمترین آنها بر پایه ساختن و حلقوی شدن ساختمان هایی از نوع n-c-n-n-c و c-n-c-n-n استوار است . یک مثال از نوع اول ، ادغام حرارتی یک آسیل هیدرازید با یک آمید یا بهتر از آن یک تیو آمید است (واکنش پلیزاری)؛ بدین ترتیب بنزوئیل هیدرازید و تیوبنزامید در دمای 140 درجه سانتی گراد واکنش داده و 3 و 5- دی فنیل -1و2و4- تری آزول ، 15، را تولید می کنند. واکنش آینهورن – برونر یک مثال از نوع دوم حلقوی شدن است که طی آن هیدرازین یا یک هدرازین تک استخلافی با یک دی آسین آمین در حضور یک اسید ضعیف ادغام می شود . فنیل هیدرازین و –n فورمیل بنزامید از این طریق ترکیب شده و 1و 5- دیفنیل -1 و 2 و 4- تری ازول ،16، را با بازده مناسب ایجاد می کنند.


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
شیشه های دوجداره از دو یا چند لایه شیشه تشکیل می شوند که توسط قاب آلومینیومی (اسپیسر) که بصورت یک تکه در محیط پیرامون شیشه ها قرار گرفته ، از یکدیگر فاصله پیدا می کنند
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت پنجره های دو جداره بهینه سازی مصرف سوخت

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

žسازنده ساختمان مسئولیت صحت انجام کلیه عملیات اجرایی ساختمان را برعهده دارد و در اجرای این عملیات باید مقررات ملی ساختمان، ضوابط و مقررات شهرسازی، محتوای پروانه ساختمان و نقشه‌های مصوب مرجع صدور پروانه را رعایت نماید .

žهمچنین سازنده ساختمان مکلف است پس از پایان کار نسبت به تهیه نقشه‌ها به همان صورتی که اجرا شده یعنی "نقشه‌های چون‌ساخت" اعم از معماری، سازه‌ای و تاسیساتی و مانند آن اقدام نموده و پس از امضا و اخذ تایید ناظر (ناظران) یک نسخه از آنها را تحویل مالک و یک نسخه هم به شهرداری مربوط تحویل نماید.

žناظران مکلفند بر عملیات اجرایی ساختمانی که تحت نظارت آنها احداث می‌گردد از لحاظ انطباق ساختمان با مشخصات مندرج در پروانه و نقشه‌ها و محاسبات فنی ضمیمه آن نظارت کرده و در پایان کار مطابقت عملیات اجرایی ساختمان را با مدارک فوق، گواهی نمایند .

žناظران در پایان هریک از مراحل اصلی کار خود را به مرجع صدور پروانه ساختمان ارائه نمایند که در این مراحل گزارش ناظر باید وضعیت ساختمان را از نظر اجرای مباحث بیست‌گانه مقررات ملی ساختمان دربرگیرد.

žشیشه های دوجداره از دو یا چند لایه شیشه تشکیل می شوند که توسط قاب آلومینیومی (اسپیسر) که بصورت یک تکه در محیط پیرامون شیشه ها قرار گرفته ، از یکدیگر فاصله پیدا می کنند.

žدر درون این قاب های آلومینیومی ، ماده رطوبت گیر (دسی کنت یا زئولیت) قرار می گیرد، در مرحله بعد لایه های شیشه در شرایط کنترل شده کارخانه به وسیله درزگیر اولیه (چسب بوتیل) به قاب آلومینیومی چسبیده و گاز مخصوص (آرگون یا کریپتون) جایگزین هوای بین لایه های شیشه می شود. در پایان، روی قسمت بیرونی قاب آلومینیومی نیز ماده غیر قابل نفوذی به عنوان دزدگیر ثانویه( چسب پلی سولفاید یا هات ملت) توسط دستگاه تزریق می گردد. در ساختار شیشه های دو جداره می توان از انواع شیشه های مختلف، نظیر شیشه های ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینت و ... قرار داد.


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
وسیله ای است که برای جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pptx
حجم فایل 6425 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
پاورپوینت پمپ ها و راکتورها

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

تقسیم بندی پمپ ها :

پمپ های دینامیکی :

• پمپ های گریز از مرکز(توربوپمپها) • پمپ های محیطی • پمپ های خاص

پمپ های جابه جایی

• • پمپ های گردش (دوار) • پمپ های رفت و آمدی (پیستونی) •

مزایای پمپ‌های گریز از مرکز:

• • • قیمت ارزان به نسبت مفید تولیدی آنها • • برقراری جریان یکنواخت و دایم سیال • • اشغال حجم کم به نسبت قدرت تولیدی • • پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری

خصوصیات پمپ های رفت و برگشتی:

• • فشار خروجی بالا • • سرعت کم • • جریان غیر یکنواخت • • بازدهی بالا در صورت تعمیر و نگهداری مناسب • • نسبت به پمپ های کریز از مرکز گرانتر می باشند


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
دوعلت اصلی دچار شدن به بیماری پژمردگی و پلاسیده شدن گوجه فرنگی مربوط به پژمردگی ناشی از فوزاریوم و قارچ ناشی از آفت گیاهی می باشد پژمردگی فوزاریومی در بین این دو بیماری متداولتر است در kansasبه طور کلی در نیمه تابستان زمانی که هوا و خاک درجه حرارت بالایی دارند اتفاق می افتد نخستین گیاهان مریض در برگهای پیر به صورت زرد شدن گسترش می یابند(آنها نزد
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1118 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت پژمردگی آوندی گوجه فرنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

دوعلت اصلی دچار شدن به بیماری پژمردگی وپلاسیده شدن گوجه فرنگی مربوط به پژمردگی ناشی از فوزاریوم و قارچ ناشی از آفت گیاهی می باشد. پژمردگی فوزاریومی در بین این دو بیماری متداولتر است در kansasبه طور کلی در نیمه تابستان زمانی که هوا و خاک درجه حرارت بالایی دارند اتفاق می افتد. نخستین گیاهان مریض در برگهای پیر به صورت زرد شدن گسترش می یابند(آنها نزدیک سطح زمین).

اغلب این زردی به یک طرف گیاه یا برگچه های مسطح یک طرف دمبرگ انحصار دارد برگهای تحت تاثیر واقع شده به زودی در بالای گیاه پژمرده وخشک می شوند اما آنها روی گیاه پیوسته باقی می مانند.پژمردگی
پی درپی در برگها ادامه می یابد و نتیجه آن سرانجام مرگ گیاه
می باشد. ساقه های بیرونی ثابت وسبز باقی می مانند اما بندهای قهوهای کم رنگ در بافت آوندی مشاهده می شود.

این کمرنگی را می توان به راحتی با برش عمودی ازمیان ساقه نزدیک خاک ونگاه کردن به ستون باریک قهوه ای ما بین ناحیه (مغز تیره)تیره مرکزی وبخش بیرونی ساقه مشاهده نمود.

قارچ ناشی از پژمردگی در مدت دوره سرمایی بهار گذشته تمایل به گسترش دارد.علایم این بیماری شبیه به پژمردگی فوزاریوم می باشد.برگهای پیر ابتدا تحت تاثیر قرارمی گیرند آنها شروع به زرد شدن وپژمردگی وسرانجام ازگیاه می افتند.

برخلاف پژمردگی فوزاریوم ؛ پژمردگی قارچ ورتیسیلیوم (قارچ ناقص) سبب زردی و پژمردگی یکسانی در برگهای پایین می شود.چنانکه این بیماری پیشرفت کند برگهای جوان شروع به پژمردگی وازبین رفتن می کنند تا زمانی که فقط تعداد کمی برگهای سالم روی گیاه باقی می ماند.اگرچه این بیماری کشنده نیست ولی ازرشد کامل گیاه جلوگیری می کند وگیاه را ضعیف می کند وتولید میوه های کوچک می کند.

پژمردگی ورتیسیلیوم (قارچ ناقص)همچنین باعث بی رنگی سیستم آوندی تقریبا شبیه به پژمردگی فوزاریومی می شود بجز در اینکه قهوه ای شدن کاملا دور از بالای ساقه نمی تواند ادامه داشته باشد.بنابراین تشخیص این دو بیماری ممکن است به آنالیز آزمایشگاهی نیاز داشته باشد.


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
سدهای خاکی نسبت به سایر انواع سدها (سدهای بتنی) در برابر زلزله بیشتر مستعد تخریب می باشند با وجود این ، بررسی دقیق پایداری سدهای خاکی در برابرزلزله از پیچیده ترین مسایل در حوزه سازه های خاکی است
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1897 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
پاورپوینت تاثیر زلزله بر سدهای خاکی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

چکیده

سدهای خاکی نسبت به سایر انواع سدها (سدهای بتنی) در برابر زلزله بیشتر مستعد تخریب می باشند . با وجود این ، بررسی دقیق پایداری سدهای خاکی در برابرزلزله از پیچیده ترین مسایل در حوزه سازه های خاکی است .

تنوع خواص بدنه سدهای خاکی مخصوصا رفتاردینامیکی آنها ، گوناگونی جنس و ضخامت و شرایط دیگر پی آنها (که هر کدام در انتقال ،تضعیف و یا تقویت امواج لرزه ای نقش اساسی دارند) ، و تفاوتهای اصولی ویژگی های موثر زلزله مانند فاصله مرکز زلزله تا سد ، فرکانس و طول زمان وقوع زلزله ، نوع و امواج رسیده به سد ، فرکانس و امواج همه عواملی هستند که هرکدام از آنها می توانند در واکنش دینامیکی سد نقش مهمی داشته باشند

مانند : رعایت نکات احتیاطی در مقطع عرض سد و رعایت نکات جنبی در کل منطقه و سیستم سد – پی بستگی دارد و در بررسی رفتار تعدادی از سدهای خاکی در برابر زلزله در نظر گرفتن عواملی مانند : شکل هندسی مقطع ، روش ساخت و جنس و نوع مواد تشکیل دهنده بدنه پی از فاکتورهای مهم قیاس سدها به شمار می روند ودر نهایت برای پایداری سدها در برابر زلزله از روشهای معمولی مانند : روشهای تحلیل شبه استاتیک و بررسی رفتار سد با فرض جسم الاستیک و غیر الاستیک ناهمگن استفاده می شود . در یک جمع بندی کلی ، سدهای ساخته شده به روش هیدرولیکی بیشتر مستعد تخریب می باشند و سدی که با تراکم خوب ساخته شده باشد مستحکم تر است و همچنین اگر با پوشش بتنی عایق بندی شوند در برابر زلزله قوی پایدارترند.

سدهای خاکی و پاره سنگی نسبت به سایر انواع سدها (سدهای بتنی ) در برابر زلزله بیشتر مستعد تخریب می باشند ، با وجود این بررسی دقیق پایداری سدهای خاکی در برابر زلزله از پیچیده ترین مسائل در حوزه سازه های خاکی است . علت این پیچیدگی و عدم قطعیت در نتیجه گیری در حال حاضر این است که مجموعه معلومات و روابط بین آنها در تحلیل این مسئله بسیار متنوع متفاوت است.

سیر پیشرفت شناخت چگونگی تاثیر زلزله بر سد خاکی

هر چند موضوع آسیب پذیری سد خاکی در برابر زلزله از زمانهای قبل مورد توجه بوده است ، ولی چون اصولا تعداد اندکی از سدهای بزرگ در اثر زلزله آسیب دیده اند در این مورد مثلا می توان به تخریب سد شفیلد (sheffeld) در سانتابارباا(Santa Barbara) در زلزله 1950 اشاره نمود و نیز خاکریزی به ارتفاع 5 متر در آنکوریچ که در زلزله 1964 آلاسکا شکسته شد .


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
کفیر معروفترین شیر تخمیری اسیدی الکلی است که منشاء آن به کوههای قفقاز بر می گردد اما از دهد 1980 به بعد اهمیت این فراورده لبنی شناخته شده و تحقیقات وسیعی درمورد بهینه سازی و تولید صنعتی و افزایش دامنه تنوع پذیری این محصول انجام گرفته است
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1765 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پاورپوینت کفیر یک نوشیدنی تخمیری

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

qکفیر معروفترین شیر تخمیری اسیدی الکلی است که منشاء آن به کوههای قفقاز بر می گردد اما از دهد 1980 به بعد اهمیت این فراورده لبنی شناخته شده و تحقیقات وسیعی درمورد بهینه سازی و تولید صنعتی و افزایش دامنه تنوع پذیری این محصول انجام گرفته است . qدر واقع تاریخچه کفیر به قرن ها پیش به چوپانان قفقاز برمی گردد . آنها کشف کرده اند که شیر تازه ای که در کیسه های چرمی حمل می شوند به صورت یک نوشیدنی لذت بخش گازدار در می آیند .نام کفیر از زبان ترکی گرفته شده است . قسمت اول این کلمه یعنی « کف » در زبان ترکی به معنی لذت بخش می باشد که احتمالا طرز بیان چوپانهایی بوده است که از این محصول استفاده می کردند . qاین فراورده بطور طبیعی گازدار بوده است .

کفیر دارای ارزش بالای تغذیه ای و بیولوژیکی بوده و در سطح وسیع سنی جهت تضمین سلامت مردم توصیه و تجویز می گردد . بخصوص برای بیماران گاسترو آنتریت و متابولیک ، فشار خون ، ایکسمی قلب و انرژی توصیه شده است . مزه ملایم کفیر و خصوصیات فلورمیکروبی آن سبب تسهیل ترشح بزاق و ترشح آنزیم درمعده وپانکراس و نیز بهبود حرکات پریستاتیک روده ها می گردد .
کفیر در افزایش حرکات غذا در روده مساعدت نموده از طرفی حضور اسیدلاکتیک و اسید استیک و آنتی بیوتیک موجود در کفیر موجب مهار کردن فرآیند فساد در روده کوچک می گردد.
اسید لاکتیک تولید شده بوسیله باکتری های موثر در کفیر موجب عمل انعقاد کازئین شده معمولا هنگامی که ph به 5/2 تا 5/3 برسد این عمل آغاز و در ph 4/6 تا 4/4 که کازئین از زنجیره املاح آزاد می گردد خاتمه می پذیرد و کلسیم جدا شده با اسید لاکتیک بصورت لاکتات کلسیم وارد ترکیب می شود .
کفیر منبع خوب ویتامین d ، پروتئین – بعضی آمینواسیدها و rna و dna و atp و دیگر ترکیبات آلی پیچیده می باشد .


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق
ظرفیت تولیدی کارخانه طبق پروانه بهره برداری به میزان 120 تن اسفالت گرم در ساعت می باشد سنگ شکن در تمام فصول سال فعال می باشد ولی کارخانه آسفالت بدلیل سرمای زیاد در خراسان شمالی تقریبآ در روزهای زمستان تعطیل می باشدو سنگ شکن های مشابهی در منطقه به بهره برداری رسیده اند بدلیل حجم زیاد کارهای عمرانی ساخت و ساز سود کار تضمین شده می باشد
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2395 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت پروژه احداث کارخانه آسفالت وسنگ شکن

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

nموضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه عبارت ازانجام پروژه های راه،آب،و ساختمانی می باشد .تقریبآ شرکتهای اقدام به احداث کارخانه آسفالت می کنند که مشغول به احداث پروژه های بزرگ آسفالتی میباشند که تامین آسفالت وشن وماسه خود را انجام دهند.که سود بیشتری بدلیل تولید مصالح مصرفی توسط خود شرکت بدست می آورنددر صورت وجود خوراک کارخانه(انواع قیرهاوشن و ماسه )سود این کار تضمین شده می باشد . ظرفیت تولیدی کارخانه طبق پروانه بهره برداری به میزان 120 تن اسفالت گرم در ساعت می باشد. سنگ شکن در تمام فصول سال فعال می باشد ولی کارخانه آسفالت بدلیل سرمای زیاد در خراسان شمالی تقریبآ در روزهای زمستان تعطیل می باشد.و سنگ شکن های مشابهی در منطقه به بهره برداری رسیده اند بدلیل حجم زیاد کارهای عمرانی ساخت و ساز سود کار تضمین شده می باشد

1- 2مواد اولیه شامل قیر و شن ماسه وسوخت و انرژی

2-2 حقوق و دستمزد+ بیمه کارکنان

3-2 هزینه نگه داری و تعمیرات


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق