رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل docx حجم فایل 110 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 89 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 4674 تمام فایل ها جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA) فهرست مطالب -2کم توانی ذهنی ......................................................................................15 1-1-2شیوع ..................................................................................................17 2-1-2طبقه بندی کم توانی ذهنی .................................................................. 18 1-2-1-2طبقه بندی انجمن امریکایی کم توانی ذهنی......................................18 2-2-1-2طبقه بندی بر اساس انتظارهای آموزش پذیری...................................20 3-1-2ویژگی های شناختی دانش آموز کم توان ذهنی.............................................21 4-1-2ویژگی های عاطفی و روانی کودکان کم توان ذهنی..................................24 2-2 فراخنای توجه..........................................................................................26 1-2-2فیزیولوژی توجه...................................................................................27 2-2-2عوامل موثر در توجه.............................................................................30 3-2-2انواع توجه...........................................................................................31 4-2-2عملکردهای توجه.................................................................................33 5-2-2کمبود توجه...........................................................................................................38 6-2-2درمان .....................................................................................................................40 7-2-2کم توانی ذهنی و اهمیت توجه............................................................42 3-2نمایش درمانی.............................................................................................................44 1-3-2تاریخچه نمایش درمانی ......................................................................................45 1-2-3-2انجمن نمایش درمانگران بریتانیا...................................................................47 2-2-3-2انجمن ملی نمایش درمانی امریکا.....................................................50 3-3-2ابزار نمایش درمانی................................................................................52 4-3-2اهداف نمایش درمانی............................................................................58 5-3-2رویکردهای نمایش درمانی.....................................................................58 1-5-3-2دیدگاه انسان شناسی/آیینی جنینگز.....................................................59 2-5-3-2نظریه نقش رابرت لندی.....................................................................60 3-5-3-2دیدگاه پنج مرحله ای امونا................................................................61 6-3-2روان نمایش درمانی و نمایش درمانی......................................................62 7-3-2نمایش درمانی برای کودکان..................................................................64 8-3-2نمایش درمانی در آموزش ویژه..............................................................65 9-3-2استفاده از نمایش درمانی برای افراد دارای مشکلات یادگیری.................67 10-3-2توجه در نمایش درمانی........................................................................68 11-3-2اجزاء جلسات نمایش درمانی.................................................................69 4-2بررسی متون...............................................................................................72 1-4-2تحقیقات انجام شده داخلی.....................................................................72 2-4-2تحقیقات انجام شده خارجی...................................................................73 1-2کم­توانی­ذهنی هم اکنون تعاریف متعددی برای کم­توانی­ذهنی وجود دارد که جامع­ترین آنها توسط انجمن کم­توانی ذهنی امریکا ارائه شده است تعریفی که این انجمن در سال 1983 ارائه کرد چنین است: کم­توانی­ذهنی به کارکرد هوش عمومی اطلاق می­گردد که به طور قابل ملاحظه­ای زیر متوسط است و منجر به اختلالاتی در رفتار انطباقی شده یا با چنین اختلالاتی همراه است و در جریان دوره تحول ظاهر می­شود (اسکلاک، لوکاسون، شوگرن و همکاران، 2007 به نفل از AAIDD). کارکرد هوش عمومی، به عنوان نتایج حاصل از اجرای آزمون­های استاندارد شده هوش عمومی که به این منظور تهیه شده و با شرایط منطقه­ای یا کشوری، منطبق شده اند، تعریف می­شود. به طور قابل ملاحظه­ای زیر متوسط به عنوان هوشبهر 70 یا پایین­تر از 70 در مقیاس­های استاندارد شده هوش تعریف می­شود، حد بالای هوشبهر به عنوان یک رهنمود است و برحسب پایایی آزمون هوش استفاده شده می­توان تا 75 یا بیش از 75 منظور شود. رفتار انطباقی عبارت است از آن مقدار از معیارهای استقلال شخصی و مسئولیت اجتماعی مربوط به گروه همسن و هم فرهنگ را که فرد برآورده می­کند. انتظارات مربوط به رفتار انطباقی با تغییر سن تقویمی متفاوت است. نقایص در رفتار انطباقی ممکن است در حوزه­های زیر ظاهر شود: در خلال نوزادی و اوایل کودکی در حوزه­های: تحول مهارت­های حسی و حرکتی، مهارت­های ارتباطی، مهارت­های خودیاری و اجتماعی شدن. مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانیپیشینه تحقیق نمایش درمانیمبانی نظری نمایش درمانیمبانی نظریپیشینه تحقیقنمایش درمانی