رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 217 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 52 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 4674 تمام فایل ها جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA) فهرست 2-1- مقدمه..................................... 15 2-2- مبانی نظری................................ 15 2-2-1- عدم اطمینان محیطی ..................... 15 2-2-2- مشتری مداری............................. 21 2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی..... 22 2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی........ 28 2-2-3- کارآفرینی............................... 31 2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفرینی.................. 31 2-2-3-2- جریان­های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی 33 2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه..................... 35 2-2-3-3-1- خطرپذیری ............................ 38 2-2-3-3-2- نوآوری .............................. 41 2-2-3-3-3- پیشگامی.............................. 43 2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی......................... 45 2-2-3-3-5- استقلال کاری.......................... 47 2-9- پیشینه تحقیق.............................. 49 2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق...... 57 2-1- مقدمه این فصل از پایان نامه به مرور مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختصاص دارد. در این فصل ابتدا به نظریه­ها و مدل­های ارائه شده درباره عدم اطمینان محیطی، مشتری مداری و کارآفرینی پرداخته شده و در ادامه تحقیقات انجام شده در خصوص متغیرهای تحقیق مرور می­شود. در انتها، یک جمع­بندی از ادبیات تحقیق به عمل آمده و چارچوب مفهومی تحقیق ارائه می­شود. 2-2- مبانی نظری 2-2-1- عدم اطمینان محیطی چنانچه سازمان­ها خواهان بقا و افزایش اثربخشی خود باشند، باید خود را با محیط تطبیق دهد. محیط از این جهت اهمیت دارد که همه محیط‌ها یکی نیستند. محیط‌ها بر اساس آنچه آنرا عدم اطمینان محیطی می­نامند، نسبت به هم متفاوتند. براساس نظر پنروس (1995)، محیط خارجی برای هر شرکت منحصر به فرد است، در حالی که این محیط سیال بوده و قابلیت آن را دارد تا به وسیله رهبران شرکت­ها برای رسیدن به اهداف دستکاری شود و ممکن است به واسطه عدم اطمینان باعث محدود شدن فرصت­های سازمان شود. خاندوالا (1977) توضیح داد که در هنگام طرح ریزی یک سازمان، محیط بیرونی به عنوان منبعی که به طور همزمان فشارها و پویایی­هایی را برای سازمان به همراه دارد عمل می­کند. سه نوع ارتباط متقابل بین سازمان و محیط آن وجود دارد که عبارتند از: 1. شرکت­هایی که در ارتباط خود با محیط کنترل اندک یا هیچ کنترلی روی ورودی­های محیط ندارند. 2. شرکت­هایی که در ارتباط خود تعادل دارند. 3. سازمان­هایی که بر محیط تسلط دارند (مانند دولت) و تا حد زیادی بر ورودی­ها و خروجی­های محیط اثر می­گذارند. در نتیجه، براساس نظر خاندوالا (1977)، شرکت و رابطه شرکت با محیطی که در آن قرار دارد، اثر مهمی بر توانایی شرکت در اجرا استراتژی تجاری خود و رقابت در بازار دارند. علاوه براین، وی ادعا کرد که پنج جنبه اصلی از محیط وجود دارد که سازمان را تحت تأثیر قرار می­دهد. این ابعاد شامل 1) آشفتگی یا غیرقایل پیش­بینی بودن محیط، 2) خصومت یا استرس­زا بودن و پرخطر بودن محیط، 3) گوناگونی یا عدم یکنواختی محیط، 4) پیچیدگی فنی یا اطلاعات پیچیده مورد نیاز برای تصمیم­گیری، 5) محدودکننده یا اجبارکننده. براساس کار صورت گرفته توسط خاندوالا؛ میلر و فریزن (1978) عنوان کردند که محیط شرکت به طور کامل روی پاسخ استراتژیک شرکت­ها کنترل ندارد و شرکت­ها می­توانند از طریق تحلیل فعالیت­ها، نوآوری در محصولات یا بازارها، بکارگیری استراتژی­های مناسب و یا به عبارت دیگر گرایش کارآفرینانه با فشارهای محیطی سازگار شوند. مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانهپیشینه تحقیق تاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانهمبانی نظری تاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانهمبانی نظریپیشینه تحقیقتاثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه