رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش مبانی نظری و پیشینه تحقیق بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 295 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 100 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 4674 تمام فایل ها جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA) فهرست -1 ) مقدمه.................................... 14 2-2 ) فاوا در آموزش و پرورش................... 14 2-2-1) اهمیت فاوا در آموزش و پرورش کشور....... 14 2-2-2 ) دلایل استفاده از فاوا در آموزش......... 15 2-2-3 ) نگرش های توسعه فاوا.................... 16 2-2-3-1) نگرش ظهور کننده..................... 17 2-2-3-2) نگرش کاربردی........................ 17 2-2-3-3) نگرش ترکیبی ( ادغامی ).............. 18 2-2-3-4) نگرش تحولی.......................... 18 2-2-4) ماتریسی برای توسعه فاوا در مدارس....... 19 2-2-5 ) مراحل اجرای برنامه های فاوا در آموزش و پرورش 23 2-2-5-1) مرحله اول : تا پایان برنامه سوم توسعه 24 2-2-5-2 ) مرحله دوم : تا پایان برنامه چهارم توسعه 24 2-2-5-3 ) مرحله سوم : پایان برنامه پنجم توسعه 25 2-2-6 ) مراحل توسعه فاوا در آموزش و پرورش ایران از ابعاد علمی و نظری.......................................... 26 2-2-6-1)ورود فاوا به صورت ابزار مدیریت در ساختار اداری و ... ............................................ 26 2-2-6-2) ورود فاوا به مثابه یک درس در آموزش و پرورش 26 2-2-6-3 ) تغییر نگاه به فاوا و تکوین جهت گیری کلی 26 2-2-6-4 ) توسعه ی فاوا در چارچوب طرح تکفا ... 27 2-2-7 ) بررسی های موردی در برنامه های ملی فاوا در کشورهای دیگر.............................................. 27 2-2-7-1 ) کشور بلغارستان..................... 27 2-2-7-2 ) کشور چین........................... 29 2-2-7-3 ) آموزش و پرورش امریکا ............. 31 2-2-7-4 ) کشور دانمارک...................... 31 2-2-7-5 ) کشور اندونزی....................... 32 2-2-7-6 ) کشور برزیل........................ 33 2-2-7-7 ) کشور مالزی........................ 34 2-2-8 ) موانع بکارگیری فاوا در آموزش و پرورش.. 36 2-2-8-1 ) موانع زیر ساختی – فنی ............ 36 2-2-8-2 ) موانع فردی ........................ 37 2-2-8-3 ) موانع اقتصادی ..................... 39 2-2-8-4 ) موانع فرهنگی – آموزشی ............ 40 2-2-9 ) یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی 42 2-2-10 ) فاوا و ارتقاء یادگیری دانش آموزان.... 45 2-2-11 ) نقش های یاددهی _ یادگیری فاوا....... 46 2-2-11-1 ) نقش فاوا در تسهیل یاددهی – یادگیری 47 2-2-11-2 ) نقش فاوا در انگیزش یادگیری ...... 49 2-2-11-3 ) نقش فاوا در یادگیری شاگرد محور... 50 2-2-11-4 ) نقش فاوا در سنجش و ارزیابی........ 54 2-2-11-5 ) نقش فاوا در بهبود و ارتقای مهارتهای تفکر 56 2-2-12 ) صلاحیت های مورد نیاز معلمان در فرایند یاددهی– یادگیری مبتنی بر فاوا................................. 59 2-2-12-1 ) صلاحیت های ارتباطی – اطلاعاتی....... 59 2-2-12-2 ) صلاحیت در استفاده از فاوا.......... 61 2-2-12-3 ) صلاحیت رسانه ای معلم............... 62 2-2-13) مدارس هوشمند........................... 65 2-2-14 ) علل تاسیس مدارس هوشمند................ 66 2-2-15 ) اهداف مدارس هوشمند................... 68 2-2-16 ) انتخاب محتوا در مدرسه هوشمند.......... 69 2-2-17 ) فرایند تمرین و تکرار در مدرسه هوشمند. 70 2-2-18 ) آزمون در مدرسه هوشمند................ 70 2-2-19 ) راهبردهای توسعه مدارس هوشمند.......... 71 2-2-20 ) زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند 72 2-2-21 ) ساختار اجرایی مدارس هوشمند............ 74 2-2-21-1 ) شرح وظایف مدیر مدرسه هوشمند....... 74 2-2-21-2 ) شرح وظایف کارشناسان فناوری اطلاعات در مدرسه هوشمند............................................ 75 2-2-21-3 ) شرح وظایف معلمان مدرسه هوشمند..... 75 2-2-21-4 ) شرح وظایف دانش آموزان مدرسه هوشمند 77 2-2-21-5 ) شرح وظایف اولیای دانش آموزان مدرسه هوشمند 77 2-2-22 ) موانع موجود در راه توسعه ی مدارس هوشمند در کشور 78 2-3 ) مبانی عملی تحقیق ...................... 79 2-3-1 ) تحقیقات انجام شده در داخل کشور....... 79 2-3-2 ) تحقیقات انجام شده در خارج کشور....... 84 2-1 ) مقدمه در این فصل ادبیات مرتبط با موضوع تحقیق : در دو بخش مجزا ارائه شده است . در بخش اول حول محور فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش و اهمیت آن در آموزش و پرورش و فرآیند آموزش پرداخته می شود و در ادامه مباحثی در مورد مدارس هوشمند و ویژگی های آن مطرح می گیرد . در بخش دوم نیز پیشینه تجربی شامل پژوهش ها ، پایان نامه ها ، مقالات مرتبط با موضوع تحقیق ( اعم از داخلی و خارجی ) مورد بررسی قرار می گیرد . 2-2 ) فاوا در آموزش و پرورش 2-2-1 ) اهمیت فاوا در آموزش و پرورش کشور در ایران موضوع فناوری اطلاعات و مقوله کلاس مجازی از دو وجه اصلی دارای اهمیت است : نخست آنکه یکی از سیاست های اصلی نظام آموزش و پرورش شکوفایی استعدادها و به منصه ی ظهور رساندن توانمندی های افراد در جهت تعالی و توسعه ی متوازن و پایدار است از این رو طراحی و پیاده سازی این ایده گام موثری در تحقق هدف فوق ، رفع تبعیض آموزشی و تربیت نیروهایی است که بتواند در آینده سکان هدایت کشور را بدست گیرند . شایان ذکر است که به دلیل تنگناهای موجود در نظام آموزشی کشور ، متاسفانه در حال حاضر رویکرد حاکم بر مدارس ( و حتی دانشگاه ها ) دیدگاه عملکرد نگر و مبتنی بر خروج است ، به همین دلیل میزان ریزش تحصیلی در مدارس کشور بیش از ده درصد و هزینه ی تکرار پایه افزون بر هزاران میلیارد ریال است . علاوه بر خیل دارندگان مدارک تحصیلی و جویای کار ، معضل عدم کارآفرینی در جامعه ، مبین عدم تجانس آموزش های سنتی رسمی با نیازهای جامعه نیز می باشد . مبانی نظری و پیشینه تحقیق بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورشپیشینه تحقیق بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورشمبانی نظری بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورشمبانی نظریپیشینه تحقیقبکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش