رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 287 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 72 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 4674 تمام فایل ها جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA) فهرست 2-1- بازاریابی 9 2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9 2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12 2-2- تبلیغات 13 2-2-1- اهمیت تبلیغات 13 2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15 2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17 2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18 2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18 2-2-3-2- بودجه‎بندی تبلیغ 19 2-2-3-3- پیام تبلیغ 20 2-2-3-4- انتخاب رسانه 21 2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22 2-2-4- رسانه‎های (ابزار) تبلیغاتی 22 2-2-4-1- تلویزیون 22 2-2-4-2- رادیو 23 2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24 2-2-4-4- روزنامه 24 2-2-4-5- مجله 25 2-2-4-6- بروشور 26 2-2-4-7- پوستر 26 2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26 2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26 2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27 2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28 2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28 2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28 2-2-5-2- اینترنت 29 2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31 2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31 2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33 2-2-5-6- مزایای اینترنت 33 2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35 2-2-5-8- درآمد‎های حاصل از تبلیغات اینترنتی 36 2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38 2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42 2-2-6- روش‎های تبلیغات اینترنتی 44 2-2-6-1- روش‎های تبلیغات اینترنتی (حنفی‎زاده) 44 2-2-6-1-1- بنرها 44 2-2-6-1-2- پاپ‎آپ و پاپ‎آندر 45 2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیل‎ها 46 2-2-6-1-4- تبلیغ در موتور‎های جستجو 46 2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47 2-2-6-1-6- باتن‎ها 47 2-2-6-1-7- آسمان خراش‎ها 47 2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاق‎های گفتگو 47 2-2-6-1-9- درون‎شبکه‎ای‎ها 48 2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48 2-2-6-1-11- مربع بزرگ‎ها 48 2-2-6-1-12- باتن‎های بزرگ 48 2-2-6-1-13- سوپر بنر‎ها 48 2-2-6-1-14- تایل‎ها 48 2-2-6-1-15- ایرلاگ‎ها 48 2-2-6-1-16- تبلیغات حامی‎گری 49 2-2-6-1-17- تبلیغات طبقه‎بندی شده 49 2-2-6-1-18- فوق اتصال‎ها یا هایپرلینک‎ها 49 2-2-6-1-19- وب‎سایت‎ها 49 2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازی‎های آنی 50 2-2-6-2- روش‎های تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50 2-2-6-2-1- بنر‎های تبلیغاتی 50 2-2-6-2-2- پنجره‎های پاپ‎اوت (پاپ‎آپ‎ها) 50 2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51 2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51 2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52 2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52 2-2-8- روش‎های ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53 2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53 2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54 2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54 2-2-8-2- اندازه‎گیری آثار ارتباطی 54 2-2-8-2-1- آزمایش‎های قبل از اجرای تبلیغ 55 2-2-8-2-2- آزمایش‎های پس از انجام تبلیغ 57 6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62 2-2-9- پژوهش‎های انجام‎شده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68 مقدمه صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001) 2-1- بازاریابی بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یکی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدکننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001) مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتیپیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتیمبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتیمبانی نظری و پیشینهبازاریابی و تبلیغات اینترنتیبازاریابیتبلیغات اینترنتی