رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

رُز فایل

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

معرفی و دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

واحداندازه گیری دبی

مسیریابی و نصب خطوط لوله گاز

فیلتر تصفیه

سیستم سوخت گازهای مضر

ایستگاه تقلیل فشار

پیشینه تحقیق

آسیب های زیست محیطی و توسعه ای مناطق نفت خیز

آموزش

نرم افزار

واحد اندازه گیری برای هر بویلر

مبانی نظری

نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با جواب

سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با پاسخنامه

کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه خروجی دستگاه کروماتوگرافی

دانلود گزارش کارآموزی واحد سیال حفاری پژوهشگاه صنعت نفت

انواع کروماتوگرافی

ادوات آزمایشگاهی

آزمایشات تعیین اجزای سیال آزمایش تفکیک

مهمترین پارامترهادر انتخاب نوع مخزن

مقاله ایمنی مخازن

محافظت مخزن ها از آتش و اطفاء حریق

فواصل مخزن ها در حصار های گوناگون

علل مهم حوادث در مخازن

ظرفیت حصارها

شیوه قرار گرفتن مخازن در حصارها

شمار مخزن ها در یک حصار مشترک

دسته بندی مخازن ذخیره سازی بر حسب فشار بخار سیال

تقسیم بندی مخازن

بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۶ ق.ظ
بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده فصل اول پایان نامه یا طرح پژوهشی با عنوان یادگیری سازمانی دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 86 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 7 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 2106 تمام فایل ها بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده مقدمه: در دنیای پیچیده و متغیر امروز رمزبقای سازمان‌‌ها، توانایی آن‌ها در کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز می‌باشد. از طرفی پیچیدگی روزافزون و پویایی محیط منجر به ایجاد فضای عدم اطمینان و ناپایداری برای سازمان‌‌ها و گروه‌‌ها شده‌است و سازمان‌‌ها برای حفظ و بقای خود در این شرایط نیازمند توسعه آگاهی‌‌ها نسبت به محیط و افزایش دانش سازمانی می‌باشند. در این فضای رقابتی و پرتغییر سازمان‌هایی امکان بقا و رشد را دارند که توانایی یادگیری سازمانی داشته‌ و بتوانند از تغییر و تحولات محیطی و تجربیات درون سازمانی و برون سازمانی دانش مورد نیاز سازمانی را فراگرفته و به سازمان‌های یادگیرنده تبدیل‌شوند.پیتر سنگه معتقد است که در آینده،یا سازمان‌‌ها یادگیرنده هستند و یا به ‌تدریج رو به نابودی و زوال پیش‌ خواهند رفت امروزه دیگر سازمانهای بزرگ و پیچیده‌ای که دهه‌های قبل به وجود آمده بودند، کارساز نیستند و شبیه دایناسورهایی که توان تطبیق خود را با محیط نداشته و محکوم به فنا شدند، سازمانهای بزرگ با ساختارهای سنتی توان و انعطاف لازم جهت هم‌سویی با تغییرات محیط پیرامونی به ویژه با توجه به جهانی شدن را ندارند و برای بقای خود ناچارند یا تغییر ساختار دهند یا خود را به ابزارهایی مجهز کنند تا توان مقابله با تغییرات جهانی را بدست آورند. یکی از این ابزارها، ایجاد و نهادینه کردن یادگیری سازمانی است درحقیقت ‌یادگیری سازمانی تلاشی برای یافتن راه‌های ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار برای سازمان‌ می‌باشد و درسازمان‌های ‌یادگیرنده کارکنان از یادگیری مسائل روزمره خارج ‌شده و بیشتر فرا می‌گیرند که به دانش و توانایی خود در انجام متناسب کار‌ها بیافزایند. پژوهش حاضر به دنبال شناسایی عوامل و موانع فراروی یادگیری سازمانی و ایجاد سازمان‌ یادگیرنده در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران می‌باشد تا با شناسایی این موانع راهکارهای مناسبی پیشنهاد نماید. خلاصه و نتیجه گیری فصل سوم روش تحقیق در این پژوهش، روش پیمایشی یازمینه‌یابی است . این روش، به توضیح دقیق موضوع تحقیق و چگونگی وضع موجود می‌پردازد و نتایج آن را کاربردی می‌نماید . برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه که رایج‌ترین و متداولترین ابزار در تحقیق پیمایشی است، استفاده شده و پرسشنامه این تحقیق بر اساس طیف لیکرت طراحی گردیده است . پایایی پرسشنامه با استفاده از به دست آوردن ضریب آلفای کرونباخ از طریق رایانه و برنامه SPSSو روایی آن توسط صاحب نظران (اعتبار محتوا) تأیید گردیده است. پروپوزالطرح پژوهشی دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق